Test

sweet fifteen -6 april 2012

Jag orkar tyvärr inte be om ursäkt för världens sämsta uppdatering, det har hänt väldigt mycket på sistonde... och jag tänkte försöka dela med mig av det i bilder nu! 

Min konfirmation var fantastisk, ett underbart party på dannero. Tack alla ni som gjorde den dagen lyckad!
Jag har hunnit fylla 15- byxmyndig, straffmyndig och allt vad det är som gäller nu ~härligt!
Även min födelsedag var fantastisk, jag spenderade den med mina vackra vänner, först tog vi en fika, sedan blev det kyrkan och mycket skratt efter det så drog vi och badade bastubåt i två timmar sedan fortsatte vi kvällen med mys at my place. Najs, oh yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0