Test

i just want summer

Gårdagen var riktigt mysig, åkte till malmö med Petronella och Felicia runt tio tiden och shoppade på Entré ända tills klockan var runt fem, då tog vi tåget hem till lilla Ystad igen. Jag köpte två par skor, en jumpsuit, ett linne och lite annat smått och gått. Där fanns inte så mycket som jag föll för precis -vilket var till min besvikelse.
När vi kommit till Ystad igen gick jag med Petronella hem och vi åt en mysig middag hemma hos henne. Sedan gick vi ut och cyklade en runda med två väldigt fina vänner, med de tog vi en glass i hamnen och sedan cyklade vi vidare hem till Stina för lite mys under bar himmel med levandeljus, musik och godis.
Bara för att jag vill ha sommar något fruktansvärt mycket nu, så bjuder jag på några bilder från förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0