Test

Life Unexpected

Hej!
Jag har inte haft så mycket tid till att blogga på sistonde, men nu ska jag bli bättre!
Jag har dock pluggat nästan hela dagen i dag och jag kan nästan alla "testa dig" frågor - det är skönt! Jag ska ändå läsa igenom alla nästan 50sidor ikväll igen. Fast att jag hatar NO-kemi- så vill jag ändå få bra på detta provet, kanske för att jag inte brukar lägga ner så mycket jobb och jag brukar heller inte plugga så mycket till NOproven, men visst är det roligt att kunna? Det värsta jag vet är att sitta och inte kunna någonting alls när det väl är prov... men okej, från skolan till nu. Jag har precis tagit en varm och skön dusch och nu ligger Molly i mitt knä och tuggar på ett ben medans jag sitter och blir jättefrestad, jag är nämligen superhungrig nästan utsvulten till och med. ^^
Skönt att det är kort dag i morgon i skolan, så att jag bara kan ta det lugnt och vila mig riktigt mycket!
hoppsan juste, jag måste bli kvar till ca. klockan ett eftersom att jag måste gå och anmäla mig klockan halv ett till någon jävla grej med elevrådet. -.-
Nu ska jag kika in på lite bloggar!
Ha det bra, och missa inte "life unexpected" ikväll klockan åtta på tv11. -I Love!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0