Test

RUBRIK?

Hej på er! Vädert fortsätter att vara tråkigt och grått? vart har solen tagit vägen?
Det börjar närma sig skola mer och mer nu, och dagarna går riktigt fort! Det ska ändå bli rätt sköt att komma in i vardagen igen. Igår gjorde jag inte ett skit, TV-TV-TV och ännu mer TV bara, rätt mycket dator också, förlåt för att jag inte orkade blogga. I förrgår spenderade jag hela dagen och typ halva natten med Petronella. Vi var ute och promenixade i några timmar, alltid lika kul att sitta på en bänk mitt i stan och kolla in skumma människor. Sedan gick vi till henne igen och satt vid datorn - byggde hus på sims ( Haha, att vi pallar sims?) Vi och våra föräldrar skulle egentligen ner på stranden fram mot kvällen och grilla, och ha mys. men efter typ 30 grader på dagen så är det väl klart att det måste börja ösregna sen????? Blir så trött på allt detta regn! Men vi hade det mysigt i alla fall, det blev en lång kväll hemma hos dem! Vi åt grillat och sedan bakade petro och jag efterrätt - superduper kladdig kladdkaka! Vi spelade spel och annat roligt också!
Ikväll blir det träning för min del. Ha det guttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0