Test

i'll give you 1000 hugs.

Precis hemkommen från bästa "Ghristina" (LL)
Fy fan vad vi hade kul.
först typ satt vi vid datan, å efter det tittade vi på filmen "Legion", hemskt läskig men super bra.
se trailern.
Efter det stack vi ut, och cyklade till norran, å sen till hemmakväll handlade pk, å back till norran.
sen cyklade vi till åhlens å handlade snören å dumleklubbor :D
~KLICKAFÖRFETBILD
vi skrattade som fan. :D

C: -vill du veta en sak ?
A: -mmh
C: om man tar ett snöre å sticker igenom det i näsan, så kommer det ut ur munnen.
A: haha.. jag vet, Testa !!!
C: HAHAHAHAHA, ja.
---------------
Vi cyklade runt typ hela stan sen... fram å tb, fram å tb... ^^

snacka om att vi hade roligt.
- Jag älskar dig Christina (L)
imorrn är det skola, å efter skolan blir det kikki igen :D:D:D:D:DD: (L)
BILD BOMB:
Kikkis nya ragg, en stolpe :D
Hon tror att igelkotten förstår vad hon säger ;s
SER DU GABRIEL I DET BLÅ ?
HAN KOMMER DÖDA DIG OCH MIG ! :D
(bara jag å kikki som förstår) ^^
HADETBÄSTAST ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0